عصر خودرو

مدیر مجتمع فروکروم جغتای خبر داد:

پیشتازی ۲۰۰ درصدی نسبت به برنامه تولید ۱۴۰۱

عصر بازار- مدیر مجتمع فروکروم جغتای از پیشتازی ۲۰۰ درصدی این مجتمع نسبت به برنامه تولید ۱۴۰۱ و افزایش ۱۱.۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

پیشتازی ۲۰۰ درصدی نسبت به برنامه تولید ۱۴۰۱
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر، احسان عزیزی مدیر مجتمع فروکروم جغتای در این باره توضیح داد: در سال جاری تولید فروکروم پرکربن این مجتمع به 22 هزار و 461 تن رسید که بیانگر افزایش 11.4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و پیشتازی 200 درصدی نسبت به حجم 11 هزار و 250 تنی است که برنامه تولید 1401 بوده است.

    عزیزی با بیان اینکه در بازه 9 ماهه سال جاری فروش فروکروم به 17 هزار و 180 تن رسیده است، تصریح کرد: در بخش فروش هم نسبت به برنامه از پیش تعیین شده سال جاری که 11 هزار و 250 تن تعیین شده بود، 53 درصد پیشتاز هستیم.

    وی با اشاره به اینکه در واحد تولید سیلیکون متال پیشرفت 100 درصدی داشته‌ایم، عنوان کرد: این طرح در حال حاضر در مرحله تولید انبوه و افزایش کیفیت محصول به منظور رسیدن به درجه خلوص بیش از 99 درصدی است.

    مدیر مجتمع فروکروم جغتای همچنین ادامه داد: در طرح توسعه‌ای جداسازی فلز از سرباره هم 90.5 درصد پیشرفت داشته‌ایم و پروژه در مراحل پایانی نصب تجهیزات و در ادامه تست و بهره‌برداری در بهمن ماه 1401 قرار دارد.

    عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: درصد پیشرفت طرح توسعه ماسه کرومیتی در این مجتمع هم حدود 91.5 درصد است که در بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

     

    برچسب ها