عصر خودرو

مدیرعامل شرکت پتروپارس:

یخ روابط شرکت‌های نفتی اروپا با ایران در حال آب شدن است

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پتروپارس با اشاره به تمایل شرکت های اروپایی برای همکاری با ایران در نمایشگاه بیست و یکم گفت: در نمایشگاه امسال باز شدن یخها احساس می شود به نحوی که مشاهده می کنیم تمایلی در شرکتها برای همکاری با شرکتهای ایرانی به وجود آمده است.

یخ روابط شرکت‌های نفتی اروپا با ایران در حال آب شدن است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمد جواد شمس، در حاشیه بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهارکرد: نمایشگاه بیست ویکم با توجه به اجرای برجام، تفاوت بسیاری با نمایشگاه بین المللی نفت سالهای قبل داشته و استقبال شرکتهای خارجی و داخلی موید این امر است.

    مدیرعامل شرکت پتروپارس افزود: شرکت پتروپارس در  دو روز گذشته مذاکره های فراوانی با شرکتهای خارجی داشته است و عملا همکاران ما در این شرکت به صورت تمام وقت در حال مذاکره با این شرکتها درباره احتمال همکاری برای اجرای پروژه های بعدی هستند.

    مدیرعامل شرکت پتروپارس با اشاره به اجرای برجام گفت: در نمایشگاه امسال باز شدن یخها احساس می شود به نحوی که مشاهده می کنیم که تمایلی در شرکتها برای همکاری با شرکتهای ایرانی به وجود آمده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها