عصر خودرو

با عرضه اولیه سهام کاغذ پارس؛

موتور عرضه‌های اولیه سال ۹۵ بازار سرمایه در فرابورس ایران روشن می‌شود

عصر بازار- فردا همزمان با عرضه ۱۰ درصد از سهام گروه صنایع کاغذ پارس در بازار دوم فرابورس، موتور عرضه‌های اولیه فرابورس ایران در سال ۹۵ روشن خواهد شد.

موتور عرضه‌های اولیه سال ۹۵ بازار سرمایه در فرابورس ایران روشن می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در این عرضه، 10 درصد از مجموع یک میلیارد و 315 میلیون و 596 هزار سهم این شرکت در بازار دوم فرابورس مورد معامله قرار می‌گیرد.
    در عرضه اولیه "چکاپا" 52 میلیون و 559 هزار و 600 سهم متعلق به معامله‌گران آنلاین است که پس از کشف قیمت 79 میلیون سهم با اعلام ناظر بازار در زمان مقرر قابل خریداری است.
    علاوه بر این، هریک از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران در روز یکشنبه می‌توانند تا سقف 790 هزار سهم در این عرضه اولیه سهیم باشند اما صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله سهمیه‌ای برای خرید سهام ندارند.
    طبق این گزارش، گروه صنایع کاغذ پارس در سال 1349 به عنوان اولین واحد تولید کننده کاغذ از خمیر ویرجین به بهره‌برداری رسید و در سال 1392 سهام این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد؛ در حال حاضر گروه صنعتی گلریز قم سهامدار گروه صنایع کاغذ پارس است.
    گفتنی است، این شرکت در پایان آذر 1394 در فرابورس ایران پذیرش و نماد معاملاتی آن در تاریخ 4 اردیبهشت‌ماه امسال در بازار دوم درج شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها