عصر خودرو

تغییر مالکیت ۳۹۸ میلیون اوراق بهادار در بازارهای فرابورس

عصر بازار- در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۳۹۸ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۷۹ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

تغییر مالکیت ۳۹۸ میلیون اوراق بهادار در بازارهای فرابورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از فارس، معاملات سیزدهمین روز مردادماه 1394 با خرید و فروش 398 میلیون و 550 هزار ورقه بهادار در 14 هزار و 279 نوبت به ارزش یک هزار و 79 میلیارد و 650 میلیون ریال به پایان رسید.

    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله 9 میلیون و 670 هزار سهم بیشترین حجم و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با 45 میلیارد و 480 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص دادند و شاخص فرابورس با 0.53 درصد کاهش روی رقم 774.41 واحد ایستاد.

    بیشترین افزایش قیمت روز جاری مربوط به رشد قیمت سهام شرکت‌های نیرو سرمایه، پخش البرز و تدبیرگران فارس و خوزستان بود و در سوی دیگر بازار هم، صنعت روی زنگان، فولاد آلیاژی یزد و معادن مس تکنار با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    همچنین، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش یک میلیون و 840 هزار سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 34 هزار و 82 ورقه مرابحه سه ماهه مگا موتور در روز جاری معامله شد.

    این گزارش می‌افزاید، در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی شرکت مجتمع معادن مس تکنار جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 17 مرداد، متوقف شد.

    برچسب ها