عصر خودرو

مقام ارشد صنعت پتروشیمی اعلام کرد

شروط ایران برای مشارکت با اروپایی ها در پساتحریم

عصر بازار- یک مقام ارشد صنعت نفت با بیان اینکه قصد نداریم که در پساتحریم با هر نرخ و هزینه ای با شرکت های اروپایی قرارداد امضا کنیم، گفت: هر شرکتی که شرایط بهتری را پیشنهاد دهد و کیفیت بیشتر، قیمت پائین تر و فناوری بالاتر داشته باشد مورد پذیرش قرار می گیرد.

شروط ایران برای مشارکت با اروپایی ها در پساتحریم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، فریدون فدایی دولت مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی روز جمعه در نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت نفت برگزار شد، این مطلب را اعلام کرد.

    وی افزود: پیش از این با شرکت های چینی و هندی مذاکراتی داشتیم اما پس از موفقیت مذاکرات هسته ای و اجرایی شدن برجام شرکت های معتبر اروپایی نیز وارد مذاکره شدند که از جمله آنها می توان به شرکت های بلژیکی و ایتالیایی اشاره کرد.
    مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با بیان اینکه شرکت های اروپایی حاضر به تامین لایفن (فناوری) و فاینانس (منابع مالی) هستند، گفت: ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش پائین دستی و تکمیلی صنعت پتروشیمی وجود دارد.
    وی در مورد صادرات محصولات پتروشیمی نیز گفت: محصولات تولیدی به کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه، تاجیکستان، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.
    فدایی با تاکید بر لزوم توسعه صنایع پائین دستی همزمان با صنایع بالادستی صنعت پتروشیمی گفت: سرمایه گذاران داخی و خارجی می توانند در گزینه های مختلف پیشنهادی سرمایه گذاری کنند.
    وی به خودکفایی کشورمان در برخی محصولات پائین دستی صنایع پتروشیمی اضافه کرد و گفت: واحد اسیدسیتریک که در صنایع غذایی کاربرد گسترده ای دارد برای اولین بار در خاورمیانه به بهره برداری رسیده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها