عصر خودرو

وزیر نفت هند عنوان کرد

آمادگی هند برای ایجاد پایانه ال.ان.جی در چابهار برای واردات گاز از ایران

عصر بازار- وزیر نفت و گاز طبیعی هند با بیان اینکه این کشور مشتاق واردات گاز طبیعی از ایران است اظهار کرد: این واردات می تواند با خط لوله و یا به صورت گاز طبیعی مایع شده (ال .ان .جی)باشد.

آمادگی هند برای ایجاد پایانه ال.ان.جی در چابهار برای واردات گاز از ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، دارمندرا پرادهان بیان کرد: هند آماده ایجاد تاسیسات پایانه ال .ان .جی در چابهار برای واردات گاز از ایران است.

    وی خواستار در نظر گرفتن قیمت ترجیحی گاز شد و گفت: باید در طرح های مشترک تولید گاز بین 2 کشور ،عرضه گاز در قالب قراردادهای بلند مدت و با قیمت رقابتی تضمین شود.

    به گفته وی ،قیمت رقابتی برای جذاب کردن سرمایه گذاری در این بخش ها ضروری است .

    وزیر نفت وگاز طبیعی هند در سفر دو هفته گذشته خود به ایران از سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری این کشور در بخش های نفت ،گاز و پتروشیمی خبر داده بود.

    وی با اشاره به علاقه شرکت های هندی برای سرمایه گذاری در چابهار اظهار کرد: سرمایه گذاری در این بندر می تواند با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی دو کشور انجام شود.

    انتظار می رود در سفر «نارندرامودی» نخست وزیر هند که از دوم خرداد به مدت 2 روز به کشور آغاز می شود تهران و دهلی نو قراردادهایی در زمینه سرمایه گذاری در فرزاد ب ، چابهار و همکاری های فرهنگی و تجاری امضا کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها