عصر خودرو

اعلام وفاداری شرکت آلمانی به بازار ایران

عصر بازار- مدیر صادرات یک شرکت آلمانی با اشاره به روابط تجاری بلند مدت این شرکت با ایران، قبل و بعد از تحریم ها، اعلام کرد که بازار نفت ایران بازار جدیدی برای آنها نیست.

اعلام وفاداری شرکت آلمانی به بازار ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از واحد مرکزی خبر، جورج شرینر، مدیر صادرات شرکت آلمانی بوهمر در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی گفت: ما در اندیشه همکاری بلند مدت با ایران هستیم نه کوتاه مدت و برای بار دوم است که در نمایشگاه نفت ایران شرکت می کنیم.

    مدیر صادرات این شرکت گفت: بازار نفت ایران بازار جدیدی برای ما نیست. ما با ایران همکاری 15 ساله داریم و اگرچه تحریم ها بازار ایران را به طور شدید تحت تاثیر قرار داد، حتی در زمان تحریم ها ارتباط خود را با ایران قطع نکردیم.

    وی افزود: اکنون که تحریم ها شکسته شد ما درصدد گسترش همکاری خود با ایران هستیم و در دو هفته آینده وارد قراردادهای جدید به صورت سرمایه گذاری مشترک با چند شرکت ایرانی می شویم.

    این شرکت در خصوص صنعت نفت و گاز ایران گفت: اکنون که شرایط مساعد است ایران باید نفت و گاز خود را هر چه بیشتر صادر کند و ورود ارز  را در این کشور افزایش دهد.

    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، از صبح دیروز (16 اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرده است و 19 اردیبهشت به کار خود پایان می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها