عصر خودرو

نمایندگان شل و BP به دنبال شرکای ایرانی برای شرکت در مناقصات IPC

عصر بازار- درخلال برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران نمایندگانی ازشرکت‌های شل فرانسه و BP انگلیس بابرگزاری دیدارها ونشست‌هایی بامدیران شرکت‌های ایرانی به دنبال انتخاب شرکای ایرانی خود به‌منظور شرکت درمناقصات مدل جدید قراردادهای نفتی ایران هستند.

نمایندگان شل و BP به دنبال شرکای ایرانی برای شرکت در مناقصات IPC
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، با وجود اینکه شرکت‌های نفتی شل فرانسه و BP انگلیس در نمایشگاه بین المللی نفت امسال غرفه‌ای ندارند نمایندگانی از این شرکت‌ها از ساعات اولیه آغاز به کار نمایشگاه نفت ایران در محل برگزاری حضور داشتند و در طی روز گذشته دیدارهایی با مدیران شرکت‌های ایرانی فعال در بخش پیمانکاری صنعت نفت داشتند.

    عمده جلسات و دیدارهای نمایندگان شل و BP با مدیران شرکت‌هایی بود که در زمان تحریم‌ها مدیریت کلان پروژه‌های مختلف در نفت و گاز ایران را برعهده داشتند.

    پیگیری ها حاکی از این است که جلسات برگزار شده در جهت پیدا کردن و انتخاب شرکت‌های همکار ایرانی برای شرکت در مناقصات نفتی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران بوده است.

    طبق برنامه ریزی وزارت نفت قرار است نخستین دوره مناقصات واگذاری پروژه‌های نفتی در قالب قراردادهای IPC تیرماه سال جاری برگزار شود.

    در مدل جدید قراردادهای نفتی ایران شرکت‌های خارجی موظف به انتخاب شرکت ایرانی به عنوان شرکت همکار در اجرای قرارداد هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها