عصر خودرو

نایب رییس زیمنس:

زیمنس به بازگشت به ایران افتخار می کند

عصر بازار- نایب رئیس نخست شرکت زیمنس و مسئول ارتباطات و امور دولتی این شرکت در خاورمیانه گفت: چشم انداز تجارت در ایران روشن است.

زیمنس به بازگشت به ایران افتخار می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، بنیامین شرودر در حاشیه برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: زیمنس به بازگشت به بازار ایران افتخار می کند.

    وی، برگزاری نمایشگاه را برای معرفی شرکتها به مشتریان اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: زیمنس آمادگی دارد تا به صنعت نفت و گاز ایران در حوزه برق، اتوماسیون و دیجیتالیزه کردن تاسیسات کمک کند.

    این مقام ارشد زیمنس به سابقه دهها ساله حضور این شرکت در بازار ایران اشاره کرد و گفت: زیمنس هرگز حتی در دوران تحریم روابط خود را با ایران قطع نکرد.

    شرودر به قرارداد اخیر زیمنس با شرکت توربو کمپرسور نفت اشاره کرد و افزود: ما با وزارتخانه ها و شرکت های ایرانی برای گسترش همکاری ها در حال مذاکره هستیم.

    وی گفت: تجارت با ایران آینده خوبی دارد و زیمنس همه تلاش خود را برای کمک به ایران برای افزایش تولید نفت خواهد کرد.

    نایب رئیس نخست شرکت زیمنس ادامه داد: زیمنس ثابت کرده است می تواند طرف تجاری مطمئنی برای ایران باشد.

    این مقام عالی زیمنس در خاورمیانه، روابط ایران و آلمان را تاریخی و دوستانه دانست و افزود: ما دنبال تقویت تجارت با ایران هستیم.

    وی با اشاره به توافق هسته ای بین ایران و گروه ١+٥ افزود: توافق هسته ای فرصت های زیادی را پیش روی اقتصاد ایران قرار داد و فرصت های زیادی هم در انتظار ایران است.

    شرودر درباره مشکلاتی که در ارتباطات شرکتهای خارجی با ایران وجود دارد هم گفت: هنوز برخی مشکلات بویژه در حوزه های مالی وجود دارد که همه این مشکلات در نشست اخیر هیئتهای ایرانی و آلمانی در تهران به بحث گذاشته شد.

    براساس گزارش وزارت نفت، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز با حضور1900 شرکت ایرانی و خارجی از 40 کشور جهان آغاز بکار کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها