عصر خودرو

مدیر او.ام.وی :

هیچوقت ایران را ترک نکردیم

عصر بازار- مدیر ارشد شرکت OMV اتریش در خاورمیانه و شمال آفریقا از همکاریهای این شرکت با ایران پیش و پس از تحریم‌ها سخن گفت و به علاقه اش برای حضور و سرمایه‌گذاری با همکاری شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد.

هیچوقت ایران را ترک نکردیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، اروین کرول (Erwin Kroell) گفت: OMV یک شرکت اتریشی و اتریش دولتی است که جهتگیری سیاسی ندارد، ما پیش از تحریم ها و در دوره تحریم‌ها در ایران حضور داشتیم و در حال حاضر با رفع تحریم‌ها نیز اینجا هستیم و هیچ وقت این کشور را ترک نکردیم.

    وی در ادامه با اشاره به همکاریهای شرکت OMV با ایران اظهار کرد: کشور و شرکت ما از اوایل سال 2000 در یک همکاری موفق با شرکت ملی نفت ایران بود، اما ما به واسطه تحریم‌ها از 2006 و 2007 ناچار شدیم این همکاری را متوقف کنیم تا امروز که تحریم‌ها در حال حذف شدن است و به محض اینکه فضای موجود برای حضور ما مهیا شود، ما سرمایه‌گذاری و همکاریهای خود ادامه می‌دهیم.

    مدیر ارشد مسائل خاورمیانه و آفریقای شرکت OMV در پاسخ به اینکه آیا با هیچ یک از شرکت‌های ایرانی اقدام به مذاکره کرده‌اند، گفت: ما در حال همکاری و گفت‌وگوی نزدیک با شرکت ملی نفت ایران بوده و همچینن علاقه‌مند و در جستجوی فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در آینده هستیم.

    کرول با اشاره به بخشهای مورد علاقه برای همکاری و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: ما علاقه‌مند به تولید و توسعه نفت و گاز، توسعه میادین تازه ( greenfield) و میادین قدیمی (brownfield) با همکاری شریک خود، شرکت ملی نفت ایران هستیم.

    وی با تاکید بر بهبود شرایط در زمان پسابرجام، بیان کرد: ما در دوران تحریم‌ها نیز با شرکت ملی نفت ایران گفت‌وگو داشتیم، با رفع تحریم‌ها توانستیم اوضاع را بهبود ببخشیم و همکاری ها را از سر بگیریم.

    مدیر ارشد مسائل خاورمیانه و آفریقای شرکت OMV در پایان با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای آینده گفت: برنامه ما برای آینده این است که با همکاری شرکت ملی نفت ایران، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه را بیابیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها