عصر خودرو

در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پتروشیمی اعلام شد

مشارکت ایران و کانادا برای ساخت نخستین واحد نمک زدایی متحرک نفت کشور

عصر بازار- موافقتنامه ساخت نخستین واحد نمک زدایی متحرک نفت با مشارکت کانادا بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران امضا شد.

مشارکت ایران و کانادا برای ساخت نخستین واحد نمک زدایی متحرک نفت کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، "سلبعلی کریمی" مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و "حمیدرضا کاتوزیان" رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، عصر امروز (پنجشنبه) در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پتروشیمی این موافقتنامه را امضا کردند.

    این موافقتنامه یک شریک کانادایی دارد.
    در همین پیوند، معاون امور بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه امضای این موافقتنامه به خبرنگاران گفت: برای نخستین بار واحد نمک زدایی متحرک در صنعت نفت ساخته می شود.
    «امیرعباس حسینی» افزود: برای این واحد نمک زدایی یک کنسرسیوم مشترک با همکاری یک شرکت کانادایی تشکیل شده است.
     بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور 1900 شرکت از جمهوری اسلامی ایران و 38 کشور دیگر، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
    در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران 880 شرکت از 38 کشور شرکت می کنند که می توان به آلمان، اوکراین، چین، ایتالیا، امارات، ارمنستان، اتریش، بلژیک، فرانسه، هنگ کنگ، هند، مالزی، هلند، لهستان، کانادا، ونزوئلا، کره جنوبی، روسیه، اسپانیا، ترکیه، انگلیس، جمهوری آذربایجان، نروژ، برزیل، بلغارستان، رومانی، ژاپن، نیوزیلند، تایوان، اندونزی، فنلاند، سوئیس، موناکو، استرالیا، سنگاپور، سوئد، پرتغال و آمریکا (از طریق نمایندگی های اروپایی) اشاره کرد.
    از جمله شرکت های معتبری که برای نخستین بار در ایران حضور می یابند افزون بر زیمنس، گازپروم و لوک اویل، می توان به شرکت های اروپایی و آمریکایی «لینکولن الکتریک» (آمریکا)، «او.ام.وی» (اتریش) و سایپم (ایتالیا) اشاره کرد.
    موفقیت مذاکرات هسته ای و اجرای برجام، زمینه مشارکت شرکت های بزرگ نفتی با ایران را فراهم کرده و شرکت هایی که در دوران تحریم، از حضور در ایران اجتناب می کردند، اینک روانه تهران شده اند تا بازار دوران پساتحریم را ارزیابی کنند.
    این دوره از نمایشگاه با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» در فضایی به وسعت حدود 70 هزار مترمربع برگزار می شود.
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز (شانزدهم اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت و عصر یکشنبه (نوزدهم اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها