عصر خودرو

ایران و کره جنوبی در صنایع LNG مشارکت می‌کنند

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با ارائه پیشنهادی خواستار همکاری مشترک با شرکت های کره جنوبی در زمینه پروژه‌های ‌LNG، تاسیسات مایع‌سازی گاز و حمل و نقل LNG شد.

ایران و کره جنوبی در صنایع LNG مشارکت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی اکبر صفایی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در دیدار با «پارک» مدیرعامل موسسه رده‌بندی کره جنوبی « KR»، خواستار مشارکت با شرکت‌های کره جنوبی در صنایع LNG شد و گفت: شرکت ملی نفتکش ایران به دنبال توسعه فعالیت های خود در صنایع  LNG است.

    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شرکت نفتکش ایران آماده است تا در زمینه پروژه‌های ‌LNG، تاسیسات مایع‌سازی گاز و همچنین حمل و نقل LNG با شرکت‌های کره‌ جنوبی همکاری و مشارکت کند، تصریح کرد: علاوه بر این در سایر حوزه‌های فراساحلی امکان همکاری مشترک وجود دارد.

    «پارک» مدیرعامل موسسه رده‌بندی کره جنوبی «KR» هم در این دیدار تاکید کرد: آماده همکاری با شرکت نفتکش ایران در زمینه‌های مختلف از جمله تامین منابع فاینانس هستیم.

    پس از امضای تفاهم نامه فروش گاز و LNG با انل ایتالیا، هفته جاری دومین تفاهم نامه فروش LNG ایران با شرکت کوگاز کره جنوبی امضا شد.

    علیرضا کاملی درباره محور یادداشت تفاهمی که میان شرکت ملی صادرات گاز ایران و شرکت گاز کره جنوبی و همزمان با سفر «پاک کوئن های» رئیس جمهوری کره جنوبی به امضا رسیده، گفته است: صادرات گاز ایران به صورت ال ان جی، بازارگاز و انتقال تجربیات در زمینه تعاملات گازی محور اصلی این یادداشت تفاهم است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها