عصر خودرو

شرکت ترکاس ترکیه به دنبال سرمایه‌گذاری در بخش انرژی ایران

عصر بازار- مدیر شرکت انرژی ترکاس پترول گفت: این شرکت در تلاش برای ورود به بازار انرژی ایران از طریق سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز یا انرژی‌های تجدیدپذیر است.

شرکت ترکاس ترکیه به دنبال سرمایه‌گذاری در بخش انرژی ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مدیر شرکت انرژی ترکاس پترول گفت این شرکت در تلاش برای ورود به بازار انرژی ایران از طریق سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز یا انرژی‌های تجدیدپذیر است.

    باتو آکسوی به خبرنگاران گفت: «ما معتقدیم که قطعا باید در ایران حضور داشته باشیم... در زمانی‌که رشد در جهان متوقف شده است، بازاری نظیر ایران می‌تواند هم برای جهان و هم برای ترکیه موتور محرکه باشد.»

    آکسوی ادامه داد ترکاس تمایل دارد با یک شرکت ایرانی همکاری کند اما برای همکاری با شرکت‌های ترکیه‌ای نیز آماده است.

    وی افزود: «ما در 5 سال گذشته میان ایران و ترکیه در رفت و آمد بودیم. پیش از تحریم‌ها شبکه‌ای راه انداختیم. اکنون که تحریم‌ها برداشته شد، آنها بیشتر موافق تجارت با ما هستند.»

    وی ادامه داد تامین گاز طبیعی از سوی ایران به همراه پروژه‌هایی برای نفت و مشتقات آن به همراه سرمایه‌گذاری‌ها در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر همگی در دستورکار قرار دارد.

    ترکاس با همکاری رویال داچ شل، در بخش خرده‌فروشی سوخت در ترکیه فعال است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها