عصر خودرو

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران با حضور ۳۸ کشور گشایش یافت

عصر بازار- بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور ۱۹۰۰ شرکت از جمهوری اسلامی ایران و ۳۸ کشور دیگر، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران با حضور ۳۸ کشور گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که نخستین نمایشگاه بین المللی در این زمینه در دوران پساتحریم به شمار می رود، با حضور مقام های بلندپایه صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران به طور رسمی افتتاح شد.

    در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران 880 شرکت از 38 کشور شرکت می کنند که می توان به آلمان، اوکراین، چین، ایتالیا، امارات، ارمنستان، اتریش، بلژیک، فرانسه، هنگ کنگ، هند، مالزی، هلند، لهستان، کانادا، ونزوئلا، کره جنوبی، روسیه، اسپانیا، ترکیه، انگلیس، جمهوری آذربایجان، نروژ، برزیل، بلغارستان، رومانی، ژاپن، نیوزیلند، تایوان، اندونزی، فنلاند، سوئیس، موناکو، استرالیا، سنگاپور، سوئد، پرتغال و آمریکا (از طریق نمایندگی های اروپایی) اشاره کرد.
    شرکت هایی مانند زیمنس آلمان، لوک اویل و گازپروم روسیه در سال های گذشته از حضور در ایران خودداری و حتی در نمایشگاه های نفت ایران نیز شرکت نمی کردند اما اینک در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران که برای نخستین بار در پساتحریم برگزار می شود، حضور یافته اند.
    از جمله شرکت های معتبری که برای نخستین بار در ایران حضور می یابند افزون بر زیمنس، گازپروم و لوک اویل، می توان به شرکت های اروپایی و آمریکایی «لینکولن الکتریک» (آمریکا)، «او.ام.وی» (اتریش) و سایپم (ایتالیا) اشاره کرد.
    چندین شرکت آمریکایی دیگر نیز از طریق نمایندگی های اروپایی خود در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده اند.
    اجرای برجام، استقبال شرکت های معتبر بین المللی برای حضور در ایران را بیشتر کرده است؛ به گونه ای که شرکت های گازپروم و لوک اویل روسیه برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران حضور دارند.
    موفقیت مذاکرات هسته ای و اجرای برجام، زمینه مشارکت شرکت های بزرگ نفتی با ایران را فراهم کرده و شرکت هایی که در دوران تحریم، از حضور در ایران اجتناب می کردند، اینک روانه تهران شده اند تا بازار دوران پساتحریم را ارزیابی کنند.
    این دوره از نمایشگاه با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» در فضایی به وسعت حدود 70 هزار مترمربع برگزار می شود.
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز (شانزدهم اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت و عصر یکشنبه (نوزدهم اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها