عصر خودرو

نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا:

صادرات LNG آمریکا به اروپا افزایش می‌یابد

عصر بازار- نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد: این کشور با افزایش صادرات LNG خود به برزیل و پرتغال صادرات این حامل انرژی را گسترش خواهد داد.

صادرات LNG آمریکا به اروپا افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس ، آموس هوچ‌استین نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا و هماهنگ کننده امور بین‌الملل انرژی کشور اعلام کرد: آمریکا با افزایش صادرات LNG  خود به برزیل و پرتغال به گسترش صادرات این حامل انرژی در بازار جهانی ادامه خواهد داد.

    این مقام آمریکایی تاکید کرد: با تغییر رویکرد آمریکا و تبدیل شدن این کشور به یک صادرکننده گاز شروعی هیجان‌انگیز از سوی آمریکا رقم خورده است. ما LNG را به برزیل و پرتغال صادر کردیم و درآینده‌ای نزدیک شاهد گسترش سریع صادرات LNG به دیگر کشورهای جهان خواهیم بود.

    وی تاکید کرد: بازار جهانی مقصد محموله‌های بعدی LNG آمریکا را تعیین خواهد کرد و صادرات LNG آمریکا افزایش خواهد یافت.

    روز چهارشنبه نیز سخنگوی شرکت پرتغالی گالپ انرژیا که در حوزه انرژی فعالیت می‌کند تایید کرد که اولین محموله LNG آمریکا به این کشور رسیده است.

    هوچ‌استین افزود: من نسبت به ارسال محموله انرژی به پرتغال بسیار هیجان زده‌ هستم و به نظر من این اقدام شروع هیجان‌انگیز یک دوره تامین انرزژی آمریکا از سوی اروپاست که می‌تواند نظام عرضه را در اروپا و بخصوص شرق این قاره تغییر دهد.

    پیش‌تر در ماه فوریه نیز یک شرکت امریکایی از ارسال یک محموله LNG از ایالت لوئیزانای این کشور به برزیل خبر داده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها