عصر خودرو

امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه میان شرکت ملی گازایران، زیمنس و او تی سی

عصر بازار- تفاهمنامه سه جانبه شرکت ملی گاز ایران با زیمنس و شرکت توربو کمپرسور نفت (OTC) عصر سه شنبه، ١٤ اردیبهشت ماه امضا شد.

امضای تفاهمنامه همکاری سه جانبه میان شرکت ملی گازایران، زیمنس و او تی سی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، زیگفرید روسورم، مدیرفناوری زیمنس و سعید مهتدی، مدیرعامل شرکت توربوکمپرسور در خصوص نیاز آینده صنعت گاز به ماشینهای دوارو چگونگی بازسازی، نوسازی و افزایش راندمان دستگاههای موجود و قدیمی یادداشت تفاهم امضا کردند.

    روسورم، مدیر فناوری زیمنس چندی پیش با بیان این که با اجرای توافق، تحریمها برچیده شده‌اند و ما می‌توانیم تجهیزات مسدود شده را متناسب با نیاز به آنها در پروژه‌ها، تحویل دهیم و دیگر هیچ محدودیت قانونی وجود ندارد، تصریح کرد: شرکت ما درباره راه آهن، رفت و آمد سریع، سازکارهای انرژی و توزیع انرژی در صنعت نفت و گاز فعال است، از این رو فرصتهایی بسیار در موضوعهایی متنوع برای ما وجود دارد که از هم‌اکنون کار روی آنها را آغاز کرده‌ایم.

    وزیر نفت پیش تر چند دور گفتگو با مدیران شرکت آلمانی زیمنس در تهران داشته است و در ملاقاتی با یو کازر، مدیرعامل زیمنس در اسفندماه پارسال اعلام کرد: زیمنس یکی از بازیگران اصلی برق و ماشینهای دوار در جهان است و ایران می تواند با همکاری با این شرکت به قطب ساخت و صادرات تجهیزات بدل شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها