عصر خودرو

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

ارزش بازار ICT ایران ۲۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت ارزش بازار ICT ایران ۲۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد شد که توان افزایش ۳ برابری را دارد.

ارزش بازار ICT ایران ۲۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، رسول سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم معارفه مدیرعامل جدید و هیات مدیره شرکت های مخابرات و همراه اول، اظهار داشت: هم اکنون ارزش بازار ICT کشور 25 تا 30 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

    وی گفت: با توجه به اینکه معمولا ارزش بازار ICT در کشورها 6 درصد اقتصاد آن کشورها برآورد می‌شود در نتیجه ارزش بازار ICT ایران نیز می‌تواند 80 تا 90 هزار میلیارد تومان باشد.

    وی گفت: بنابراین بازار ICT ایران پتانسیل بزرگ شدن تا 3 برابر را دارد.

    سرائیان تصریح کرد: البته اگر بخواهیم در مخابرات موفق عمل کنیم نیاز به سند و افق روشن داریم تا چارچوب حمایت، بازگشت سرمایه و مسیر توسعه روشن و مستمر باشد.

    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت با 95 تا 100 میلیون مشترک از لحاظ  تعداد مشترکان در ایران و خاورمیانه رتبه اول، در آسیا رتبه 10 و در جهان رتبه 12 را دارد.

    وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مسائل توسعه مخابرات با هدف توسعه در کشور سهامداران نیز به این شرکت اعتماد کردند و توقع بازگشت سرمایه دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها