عصر خودرو

ورود جدی سرمایه‌گذاران خارجی به بازار سهام فرابورس با معامله ۵۱ میلیون یورویی

عصر بازار- مدیر نظارت و بازرسی بازار فرابورس ایران با اشاره به انجام معامله ۵۱ میلیون یورویی در بازار فرابورس ایران از ورود جدی سرمایه‌گذاران خارجی به بازار سهام خبر داد.

ورود جدی سرمایه‌گذاران خارجی به بازار سهام فرابورس با معامله ۵۱ میلیون یورویی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، افسانه اروجی با اشاره به افزایش تمایل سرمایه‌گذاران خارجی به معامله در بازار فرابورس ایران در ماه‌های اخیر، گفت: در روز جاری یک سرمایه‌گذار خارجی پس از اخذ مجوز از سازمان بورس توانست 30 درصد از سهام یک شرکت درج شده در بازار پایه فرابورس ایران را به صورت خرد خریداری کند.
    مدیر نظارت و بازرسی بازار فرابورس ایران در مورد جزئیات این معامله بیان داشت: این معامله از طریق یکی از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران انجام شده و ارزش آن معادل 51 میلیون یورو است.
    به گفته اروجی، تمامی مسائل نظارتی و همچنین مفاد مواد 7 و 8 آیین‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی در این معامله نیز رعایت شده است.
    وی با بیان اینکه انتقال وجه این معامله از طریق سوئیفت انجام شده است، خاطرنشان کرد: از آنجا که خریدار خارجی تحت حمایت سازمان سرمایه‌گذاری خارجی ایران بوده، ارز با نرخ مبادله‌ای محاسبه شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها