عصر خودرو

وعده دادستان برای برخورد با موسسه های مالی غیرمجاز

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد: دادستان کل کشور در نشست شورای پول و اعتبار وعده داده است که برای مبارزه با مؤسسه های مالی و اعتباری غیر مجاز برنامه خواهد داشت و مصمم است در زمینه سامان دهی بازارپولی کشور به بانک مرکزی کمک کند.

وعده دادستان برای برخورد با موسسه های مالی غیرمجاز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محسن جلال پور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی تلگرام نوشت: در آخرین نشست شورای پول واعتبار بیشتر اعضا حضور داشتند. به خصوص حضور محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در این نشست شورا مغتنم بود.
    وی اضافه کرد: دادستان کل کشور در مدت گزارش دهی دبیرکل بانک مرکزی از عملکرد شورا در سال ١٣٩٤، با قاطعیت اعلام کرد که دادستانی با جدیت برای مبارزه با مؤسسه های مالی و اعتباری غیرمجاز برنامه خواهد داشت و مصمم است در زمینه سامان دهی بازارپولی کشور به بانک مرکزی کمک کند.
    جلال پور ادامه داد: مواضع دادستان کل کشور درباره مؤسسه های مالی و اعتباری مورد توجه اعضای شورای پول و اعتبار قرار گرفت و همه نسبت به همراهی دادستانی با این مقوله ابراز خرسندی کردند.
    رئیس اتاق بازرگانی ایران، حضور دادستان کل کشور در نشست های شورای پول و اعتبار را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: در این دوره خاص که سیاستگذار پولی، پنجه در پنجه مؤسسه های غیرمجاز انداخته و درصدد سامان دهی بازار پول است، این حضور اهمیت زیادی دارد.
    جلال پور اضافه کرد: در حاشیه نشست شورا، صحبتی با «سیدصفدر حسینی» رئیس صندوق توسعه ملی ایران داشتم و درباره وضعیت تصمیم چند شب پیش صندوق توسعه ملی پرسیدم؛ وی گفت از مبلغ 20 هزار میلیارد ریال اختصاص داده شده برای صادرات، در قسط نخست مبلغ سه هزار میلیارد ریال برای بانک توسعه صادرات و 2 هزار میلیارد ریال برای بانک کشاورزی در نظر گرفته شده که حداکثر تا پایان هفته آینده به حساب این دو بانک واریز خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها