عصر خودرو

رویترز:

۵۹ شرکت نفتی آمریکا ورشکسته شدند

پیش‌بینی افزایش در سه ماهه دوم سال

عصر بازار- خبرگزاری رویترز اعلام کرد: ۵۹ شرکت نفتی و گاز آمریکایی‌ تا هفته گذشته ورشکست شده و اسناد اعلام ورشکستگی خود را پر کرده و به مقامات رسمی این کشور تحویل داده‌اند.

۵۹ شرکت نفتی آمریکا ورشکسته شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، به نقل از رویترز، تا پایان هفته گذشته 59 شرکت نفتی و گازی آمریکایی اسناد مربوط به اظهار ورشکستگی در این کشور را باهدف دریافت حمایت از سوی مقامات این کشور پر کرده و تسلیم دولت آمریکا کردند.

    پیش از این بدترین موج ورشکستگی شرکت‌های آمریکایی در حوزه ارتباطات و بین سال‌ها 2002 و 2003 بوده است که حدود 68 شرکت در این دوره اعلام ورشکستگی کردند.

    چارلز گیبس یکی از کارشناسان مؤسسه آکیناگامپ تکزاس معتقد است که موج ورشکستگی شرکت‌های نفتی و گاز آمریکایی علی‌رغم رسیدن رقم آن به 59، هنوز به نصف راه خود نرسیده است.

    وی پیش‌بینی کرد در سه ماهه دوم سال جاری، شاهد موج شدیدتر ورشکستگی شرکت‌های نفتی و گازی آمریکایی خواهیم بود. تنها در سه ماهه نخست سال 2016، 15 شرکت نفتی و گازی آمریکایی اعلام ورشکستگی کرد.

    تا پیش از این بانک‌های آمریکایی به شرکت‌هایی که تسهیلات دریافت کرده بودند، مهلت داده و با آنها کنار می‌آمدند،‌ اما در شرایط کنونی بانک‌های آمریکایی سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تری را علیه این شرکت‌ها اعمال کردند.

    بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته، سرمایه‌‌گذاران بازار سهام حوزه انرژی در آمریکا طی 2 سال گذشته به‌شدت متضرر شدند و پیش‌بینی‌ها زمان دقیقی را برای بهبود این شرایط در آمریکا ارائه ندادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها