عصر خودرو

قیمت جهانی نفت افزایش یافت

عصر بازار- قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه با روند صعودی آغاز به‌کار کرد.

قیمت جهانی نفت افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، قیمت جهانی نفت بعد از اینکه در ساعات پاپانی معاملات روز گذشته به دلیل نگرانی از کاهش تقاضا و افزایش تولید نفت توسط کشورهای منطقه خاورمیانه روند نزولی به خود گرفت، در ساعات اولیه بازار معاملات آتی روز چهارشنبه با افزایش نسبی آغاز به کار کرد.

    در همین حال، قیمت نفت دریای برنت با 13 سنت افزایش - معادل 3 دهم درصد رشد- به 45 دلار و 10 سنت در هر بشکه رسید، ضمن اینکه قیمت نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا هم با 8 سنت افزایش معادل 2 دهم رشد در برابر 43 دلار و 73 سنت به ازای هر بشکه معامله شد.

    همچنین قیمت جهانی نفت در 5 روز اخیر به دلیل افزایش تولید نفت خاورمیانه و انتشار آمار ضعیف اقتصادی در آسیا بیش از 6 درصد ارزش خود را از دست داده است.

    البته آمار ذخایر نفت خام آمریکا در هفته منتهی به 29 آوریل با 1.3 میلیون بشکه افزایش به 539.7 میلیون بشکه رسیده که این رقم نشان از کاهش تقاضا در سطح جهانی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها