عصر خودرو

تولید مشترک ایران و آلمان باید عملیاتی شود

عصر بازار- وزیر صنعت گفت: سرمایه‌گذاری مشترک صنعتی ایران و آلمان در قالب تولید مشترک و تبدیل ایران به قطب بزرگ صنعتی، استراتژی بلندمدت ماست.

تولید مشترک ایران و آلمان باید عملیاتی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، محمدرضا نعمت زاده  در دیدار با معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و انرژی آلمان، اظهارداشت: سرمایه گذاری مشترک صنعتی ایران و آلمان در قالب تولید مشترک و تبدیل ایران به قطب بزرگ صنعتی؛ استراتژی بلند مدت ماست.

    وی اضافه کرد: مزیت وجود بازار 80 میلیونی ایران و بازار عظیم منطقه می‌تواند انگیزه ای برای انجام تولید مشترک با آلمان به وجود آورد که این موضوع به نفع هردو کشور است.

    به گفته نعمت زاده، علاوه بر این، انتقال فن آوری از آلمان به ایران، همکاری‌های بانکی و بیمه ای،  گشایش LC و تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ها می‌تواند بستری مناسبی برای توسعه همکاری‌های ایران و آلمان فراهم آورد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در بخش انرژی، تجهیزات صنعتی، تاسسیساتی و خودروسازی نیز ایران به دنبال همکاری با کشور آلمان است.

    «بک مایر» معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و انرژی آلمان نیز در این دیدار گفت: با توجه به پیشینه همکاری‌های گذشته ایران و آلمان  نگاه ما به یک همکاری بلند مدت اقتصادی و تجاری است

    به گفته بک مایر، محصولات صنعتی کشور آلمان می تواند برای بازار ایران مناسب باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها