عصر خودرو

پیش‌بینی قیمت نفت تا یک ماه دیگر

عصر بازار- عضو هیات مدیره اتحادیه صادر‌کنندگان نفت،‌گاز و پتروشیمی تاکید کرد که قیمت نفت تا یک ماه آینده به قیمت‌های بسیار پایین بازنمی‌گردد.

پیش‌بینی قیمت نفت تا یک ماه دیگر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، احمد صرامی در خصوص پیش‌بینی قیمت نفت، گفت: مساله مهم و تاثیرگذار در پایداری قیمت نفت، شرایط ایده‌آل از منظر روانی و سیاسی است. این دو عامل تاثیرگذارترین مسائل در حوزه نفت است.

    وی عنوان کرد: مساله اجرایی شدن برجام برای ایران یک مساله کاملا روانی بود که تاثیر خود را بر قیمت نفت گذاشت. برهمین اساس هم مسائلی از قبیل جنگ در خاورمیانه یا جنگ سوریه می‌تواند قیمت نفت را دستخوش تغییر کند.

    صرامی تاکید کرد: هرکدام از این مسائل که تغییر کند، قطعا تغییر دوباره در قیمت نفت را شاهد خواهیم بود. هرچند که به نظر نمی‌رسد که قیمت نفت در یک ماه آینده سیر نزولی شدیدی داشته باشد. البته افزایش شدید هم دور از انتظار است اما تا یک ماه آینده دوباره به قیمت‌های بسیار پایین بازنمی‌گردد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها