عصر خودرو

تولید کننده سوئیسی نوشت افزار به بازار ایران بر می‌گردد

عصر بازار- شرکت سوئیسی کاران داچه، که سابقه ای ۱۰۰ ساله در تولید نوشت افزار دارد اکنون به دنبال شراکت با یک صادر کننده پسته برای بازگشت به بازار ۷۷ میلیون نفری ایران است.

تولید کننده سوئیسی نوشت افزار به بازار ایران بر می‌گردد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت سوئیسی کاران داچه، که سابقه ای 100 ساله در تولید نوشت افزار دارد و قبل از انقلاب به ایران مداد صادر می کرد، اکنون به دنبال شراکت با یک صادر کننده پسته برای بازگشت قوی به بازار 77 میلیون نفری ایران است.

    کارلو هابشر، رئیس شرکت کارا داچه در این باره گفت: «پتانسیلی که در ایران وجود دارد کاملا شگفت انگیز است. مردم جوان زیادی هستند که در آنجا مشغول تحصیل اند و به نوشت افزار نیاز دارند...برند ما در ایران شناخته شده است و بسیاری از والدین در بچگی مدادهای کاران داچه داشتند. ایران کشوری بزرگ و یکی از مهمترین کشورهای خاورمیانه برای ماست.»

    کاران داچه، از جمله شرکت های اروپایی است که به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از امضای توافق هست های بین ایران  و قدرت های جهانی است. هرچند این توافق منجر به لغو برخی از تحریم های اقتصادی از جمله تحریم بانکی سوئیفت برای بانک های ایرانی شده، اما برخی محدودیت ها همچنان پابرجا هستند. این موجب می شود تا شرکت هایی که به دنبال همکاری با ایران هستند، ناگزیر شوند راه خود را از میان مجموعه ای از قوانین پیچیده باز کنند.

    مداد، خودکار و مدادرنگی تولیدی این شرکت سوئیسی در فروشگاه های گروه دایا در ایران به همراه دیگر محصولات نظیر ساعت های سوئیسی به فروش می رسد. اتحاد با گروه های بزرگی نظیر گروه دایا که در زمینه های مختلف نظیر کالاهای مصرفی و بهداشت و درمان و همچنین صادرات پسته فعالیت دارد، در حال گشودن درهای بازار ایران به روی شرکت هایی نظیر کاران آچه است.

    بسیاری از 400 نفر شرکت کننده در کنفرانس ایران و اروپا در زوریخ در روزهای سه شنبه  چهارشنبه نیز تمایل دارند از نتایج توافق هسته ای منتفع شوند. هرچند امضای قرارداد بین ایران شرکت های بزرگی نظیر ایرباس و پژو سیتروئن، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، اما شرکت های کوچک تر نظیر کاران داچه، هنوز آنطور که باید  شاید از نتایج برجام منتفع نشده اند.

    ایران هم اکنون سومین بازار بزرگ کاران داچه در خاورمیانه است. انتظار می رود فروش محصولات این شرکت در سال 2016 و دو سال بعدی در این کشور 25 درصد افزایش یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها