عصر خودرو

بازگشایی شرکت برقی کره‌ای در ایران

عصر بازار- دفتر کپکو ایران که متعلق به شرکت برق کشور کره جنوبی است امروز با حضور معاون وزیر نیرو بازگشایی شد.

بازگشایی شرکت برقی کره‌ای در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی امروز در مراسم بازگشایی دفتر کپکوی ایران با بیان این‌که شروع به کار شرکت کپکو در فصل جدیدی برای همکاری صنایع مختلف ایران با کره جنوبی از جمله صنعت برق است، اظهار کرد: من از نگاه عمیق و توجه ویژه‌ای که مدیرعامل کپکو برای شروع همکاری با ایران اقدام به احداث این دفتر در تهران کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

    به گفته وی این اقدام نشان از دید مثبت و دوراندیشی شرکت کپکوی کره جنوبی دارد و من باید این را اذغان کنم که در دوران پساتحریم چنین دید و شناخت عمیقی از مدیران کشورهای خارجی نداشتم.

    معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان این‌که این اقدام می‌تواند موجب استحکام و ارتقاء ارتباط صنعت برق تهران و کپکو شود، بیان کرد: از طریق این پل ارتباطی بخش‌های خصوصی و دولتی در حوزه‌های مختلف انرژی می‌توانند با طرف کره‌ای در ارتباط باشند.

    فلاحتیان تصریح کرد: این دفتر یک پل ارتباطی برای شرکت‌های ایرانی با کره جنوبی است و قطعا نقش مهمی در تسریع ارتباطات برقرار می‌کند.

    وی با بیان این‌که این دفتر قانون رفت‌وآمد صنعت آب و برق را فراهم خواهد کرد، اضافه کرد: من این قول را به مدیران شرکت‌های کره‌ای می‌دهم که از هیچ کمکی برای ارتقاء همکاری ایران و کره جنوبی دریغ نخواهم کرد و ایران به‌طور کامل آمادگی خود را برای همکاری‌ها در زمینه‌ی صنعت آب و برق اعلام می‌کند.

    در ادامه هو آن ایکتو مدیر عامل کپکو با بیان این‌که شرکت برق کره می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی را در صنعت برق ایران داشته باشد، بیان کرد: دفتر کپکو در ایران می‌تواند وضعیت اقتصادی برق ایران را توسعه دهد.

    مدیر عامل کپکو با بیان این‌که بازگشایی شرکت کپکو در ایران نشانه حسن نیت ما است، گفت: امیدواریم فعالیت این دفتر بتواند زمینه‌ساز فعالیت‌های خوبی باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها