عصر خودرو

افزایش ۵۰درصدی انتظار شرکت نفت از بدهی زنجانی

عصر بازار- بدهی بابک زنجانی به شرکت ملی نفت ایران حدود دو میلیارد یورو است که با احتساب مطالبه خسارت و ضرر و زیان‌های وارده به این شرکت تا زمان ارائه دادخواست، این رقم به حدود سه میلیارد یورو افزایش یافته است.

افزایش ۵۰درصدی انتظار شرکت نفت از بدهی زنجانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، غلامرضا مهدوی، در واکنش به اعلام رقم دقیق بدهی متهم نفتی از سوی دادگاه گفت: بر اساس نظر دادگاه، متهم نفتی به رد مال به میزان یک میلیارد و ٩٦٧ میلیون و 500 هزار یورو محکوم شده است و از آنجایی که شرکت ملی نفت ایران نیز پیشتر به بدهی حدود ٢ میلیارد یورویی متهم نفتی اشاره داشته است، رقم اعلامی از سوی دادگاه با رقم مورد تایید شرکت ملی نفت ایران تفاوت چندانی ندارد.

    وی تصریح کرد: آنچه در این میان حائز اهمیت است، مطالبه خسارت و ضرر و زیانهای وارده به شرکت ملی نفت ایران است که با احتساب آن، بدهی متهم نفتی تا زمان ارائه دادخواست شرکت ملی نفت ایران، به حدود سه میلیارد یورو بالغ شده و پرونده مطالبه خسارت و ضرر و زیان این شرکت همچنان در دادگاه مفتوح است.

    مهدوی درباره ارزیابی اموال متهم نفتی نیز عنوان کرد: آخرین رقم اعلام شده از ارزیابی اموال و داراییهای ایشان، بالغ بر ٢ هزار و یکصد میلیارد تومان است که در مقایسه با بدهی سه میلیارد یورویی متهم، رقم قابل توجهی نیست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها