عصر خودرو

مدیر عامل مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ در گفتگو با «عصر بازار» ؛

کانال های تلگرامی آفت بورس

عصر بازار- در صورتی که روند قیمت جهانی نفت و کامادیتی ها همانند یک ماه گذشته ادامه یابد صنایعی همانند معدنی، پتروشیمی ، دارویی و بانکی پتانسیل لازم را برای لیدر شدن در بورس خواهند داشت.

کانال های تلگرامی آفت بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، رضا زنگنه مدیر عامل مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ درباره روند نزولی بازار سهام طی چند وقت اخیر گفت: اینکه روند بازار سرمایه در مقاطع مختلف افزایش یا کاهش یابند طبیعی و منطقی ارزیابی می شود.

    وی خاطرنشان کرد: انتظار فعالان از رشد بازار سهام خیلی زیاد بود اما نه تنها انتظارات برآورده نشد بلکه موجی از بی انگیزگی در بورس به راه افتاد.
    این کارشناس ارشد بازار سرمایه ابراز داشت: متاسفانه عملکرد برخی از سهامداران از میان مدت به سمت کوتاه مدت میل کرده است.
    رضا زنگنه بیان کرد: دید کوتاه مدت باعث ایجاد نوسان، افزایش و کاهش های هیجانی در بورس می شود.
    مدیر عامل مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ درباره وضعیت کنونی بورس عنوان کرد: در حال حاضر بازار سهام خبر محوری را جایگزین تحلیل  محوری کرده است. از سویی، به دلیل این که در کوتاه مدت خبری نیست چنین جوی در بازار به وجود آمده است.
    وی اذعان داشت: بازار در 9 ماه ابتدایی سال گذشته در روند نزولی قرار داشت اما طی 3 ماه پایانی به یکباره ورق برگشت و افرادی که سهام خوبی داشتند بازدهی مناسبی را طی این دوره کسب کردند. 
    رضا زنگنه تصریح کرد: بورس پس از گزارش های 3 ماهه و برگزاری مجامع روند بهتری را مشروط بر این که بازار های جهانی هم همراهی کنند سپری خواهد کرد.
    این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت:  درصورتی که شاهد رشد قیمت های جهانی، کامادیتی ها و... باشیم بازار روند خوبی را خواهد داشت و احتمالا صنایع دیگری همراه با رشد قیمت نفت و کامادیتی ها جایگزین صنایعی که تاکنون بیش از حد رشد کرده بودند بشوند.
    این کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: در صورتی که روند قیمت جهانی نفت و کامادیتی ها همانند یک ماه گذشته ادامه یابد صنایعی همانند معدنی، پتروشیمی ، دارویی و بانکی پتانسیل لازم را برای لیدر شدن در بورس خواهند داشت.
    مدیر عامل مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر برخی از سهامداران با پی روی از کانال های تلگرامی اقدام به خرید و فروش سهام در بازار می کنند که تجربه ثابت کرده خرید و فروش سهام به این شیوه ممکن است در یک مقطع از زمان سودآور باشد اما قاعدتا ادامه دار نخواهد بود.
    رضا زنگنه به سهامداران توصیه کرد: سهامداران، سهام را به دید میان مدت و بلند مدت خریداری کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها