عصر خودرو

داوجونز عزادار اپل

عصر بازار- دیروز دوشنبه، در آغاز معاملات هفتگی وال استریت ارزش سهام شرکت اپل دوباره کاهش یافت. در حال حاضر اپل برای چهارمین بار است که شاهد افتی است که ۸ روز معاملاتی پیاپی تکرار شده است.

داوجونز عزادار اپل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بلومبرگ، از ابتدای سال 2016 تاکنون هیچ سهمی به اندازه سهام شرکت اپل موجب آزار شاخص داوجونز نشده است. ارزش سهام اپل در معاملات روز دوشنبه 0.18 درصد دیگر کاهش یافت که علت آن ارائه گزارش درآمد این شرکت بود. بر این اساس، سهام اپل بدترین هفته کاری خود را از ژانویه 2013 تاکنون تجربه کرد. از ابتدای سال 2016 تا دوشنبه ارزش سهام اپل حدود 11 درصد افت کرده است.

    به گفته کارشناسان، افت روز دوشنبه نشان‌دهنده هشتمین روز کاهش پیاپی ارزش سهام اپل است که آخرین بار در جولای 1998 رخ داده بود و چهارمین تجربه در تاریخ شرکت اپل به شمار می‌رود. در این 8 روز معاملاتی، اپل بیش از 79 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد.
    کارشناسان معتقدند، احتمال دارد ارزش سهام اپل برای نهمین روز نیز با افت مواجه شود ولی انتظار می‌رود این روند در هفته‌های آینده تعدیل شود و سهام اپل دوباره در مسیر صعودی قرار گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها