عصر خودرو

وزیر نفت هند:

مشتاق واردات گاز از ایران هستیم

عصر بازار- وزیر نفت و گاز طبیعی هند با بیان اینکه این کشور مشتاق واردات گاز طبیعی از ایران است اظهار کرد این واردات می تواند با خط لوله و یا به صورت گاز طبیعی مایع شده (ال .ان .جی)باشد.

مشتاق واردات گاز از ایران هستیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، "دارمندرا پرادهان" روز سه شنبه در نشستی اظهار کرد هند آماده ایجاد تاسیسات پایانه ال .ان .جی در چابهار برای واردات واردات گاز از ایران است .
    وی خواستار در نظر گرفتن قیمت ترجیحی گاز شد و اظهار کرد باید در طرح های مشترک تولید گاز 2بین کشور ،عرضه گاز در قالب قراردادهای بلند مدت و با قیمت رقابتی تضمین شود.
    به گفته وی قیمت رقابتی برای جذاب کردن سرمایه گذاری در این بخش ها ضروری است .
    وزیر نفت وگاز طبیعی هند نیز در سفر دو هفته گذشته خود به ایران از سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری این کشور در بخش های نفت ،گاز و پتروشیمی خبر داده بود.
    وی با اشاره به علاقه شرکت های هندی برای سرمایه گذاری در چابهار اظهار کرد سرمایه گذاری در این بندر می تواند با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی دو کشور انجام شود.
    انتظار می رود در سفر «نارندرامودی» نخست وزیر هند که از دوم خرداد به مدت 2 روز به کشور انجام می شود تهران و دهلی نو قراردادهایی در زمینه سرمایه گذاری در فرزاد ب ، سرمایه گذاری در چابهار و همکاری های فرهنگی و تجاری به توافق دست یابند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها