عصر خودرو

کوگس سومین تفاهم گازی را هم امضا کرد؛

شرکت نفت به جمع فروشندگان LNG به کره جنوبی پیوست

عصر بازار- پس از امضای دو تفاهم نامه فروش LNG و گاز بین شرکت‌های صادرات و ملی گاز ایران وکوگس کره‌جنوبی، مدیرعامل شرکت ملی نفت هم پیشنهاد تولید و صادرات LNG به این شرکت آسیایی ارائه کرد.

شرکت نفت به جمع فروشندگان LNG به کره جنوبی پیوست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، شرکت کوگس کره جنوبی پس از امضای تفاهم نامه خرید LNG، مشارکت در ساخت خط لوله صادرات گاز ایران به عمان، سومین تفاهم گاز خود را این بار با شرکت ملی نفت ایران و برای انجام مطالعات توسعه یک میدان گازی در خلیج فارس امضا کرد.

    بر این اساس، رکن‌الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و «سیونگ هو لی» رئیس شرکت گاز کره جنوبی (کوگس) در زمینه مطالعه برای توسعه میدان گازی بلال و پروژه‌های گازی یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

    جوادی معاون وزیر نفت یکی از مهمترین اهداف امضای این تفاهم نامه را مطالعه کره‌ای‌ها روی یکی از میادین گازی ایران در خلیج فارس نام برد و گفت: شرکت کوگس کره جنوبی در صنایع نفت و گاز 15 کشور جهان سابقه فعالیت و همکاری دارد.

    مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه کره‌ای‌ها مطالعه‌ای را روی میدان گازی بلال خواهند داشت و پیشنهادهای خود را برای توسعه آینده با ایران در میان می‌گذارند، تصریح کرد: با توجه به گازی بودن میدان، پس از مطالعه، علاقه‌مندی خود را برای مشارکت در پروژه ایران ال ان جی یا پروژه جدید LNG به ایران اعلام خواهند کرد.

    از این رو پس از امضای دو تفاهم نامه فروش LNG و مشارکت‌های گازی بین شرکت‌های ملی صادرات گاز و شرکت ملی گاز ایران با کوگس کره جنوبی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هم در سومین پیشنهاد گازی ایران به این شرکت آسیایی در مدت زمان کمتر از یک هفته خواستار تولید و صادرات گاز میدان بلال از طریق LNG شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها