عصر خودرو

افخمی راد خبر داد

اختصاص خط اعتباری ۲۵ میلیارد دلاری کره جنوبی برای تجارت با ایران

عصر بازار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از اختصاص خط اعتباری ۲۵ میلیارد دلاری توسط کره جنوبی برای ایران خبر داد و گفت: باید از این خط اعتباری برای سرمایه گذاری در کشورمان و خرید تجهیزات، ماشین آلات و دانش فنی استفاده کنیم.

اختصاص خط اعتباری ۲۵ میلیارد دلاری کره جنوبی برای تجارت با ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، ولی اله افخمی راد در بخش خبری 21 شبکه یک سیما با بیان اینکه کشور ما تاکنون مصرف کننده لوازم خانگی و خودرو کره بود گفت : این رویکرد به سمت انتقال فناوری و سرمایه گذاری مشترک در حال تغییر است.

    وی با اشاره به اینکه دوشنبه 18 تفاهم نامه و قرارداد میان کره ای ها و بخش خصوصی به امضا رسید افزود : تولید نیروگاه ، فولاد ، ماشین آلات کشاورزی و ساخت اسکله از جمله موضوعات این تفاهم نامه است .

    رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اضافه کرد: دولت کره جنوبی خط اعتباری 25 میلیارد دلاری را در اختیار ایران قرار می دهد. باید با برنامه ریزی مشخص از این خط اعتباری برای سرمایه گذاری در کشورمان و خرید تجهیزات ، ماشین آلات و دانش فنی و زیرساخت های مورد نیاز به نحو مطلوبی استفاده کنیم .

    افخمی راد ادامه داد: روز سه شنبه هم 13 تفاهم نامه و قرارداد میان صنعت گران ایرانی و بازرگانان با طرف های کره ای  امضا می شود.

    وی گفت: طرح پتروشیمی، تولید خودروی الکترونیکی در داخل کشور و ساخت بزرگراه ها از موضوعات این قرارداد هاست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها