عصر خودرو

مذاکرات برقی با کره‌جنوبی انجام شد

نقش کره‌ای‌ها در کاهش تلفات، هوشمندسازی شبکه و خطوط فشار قوی

عصر بازار- هیات ۱۲ نفره از متخصصان صنعت برق کره جنوبی که به ایران سفر کرده اند، در نشستی با مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص زمینه های همکاری و راه های رسیدن به یک تفاهم مشترک و عملیاتی به مذاکره پرداختند.

نقش کره‌ای‌ها در کاهش تلفات، هوشمندسازی شبکه و خطوط فشار قوی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، این هیات که به ریاست "چو" مدیرعامل شرکت کپکو در جلسه ای با آرش کردی مدیرعامل توانیر وبرخی از مدیران ارشد صنعت برق در توانیر شرکت کرده بودند، در خصوص راه های ایجاد همکاری و عملیاتی کردن موارد تفاهم شده در جلسات پیشین، به مذاکره پرداختند.

    در این جلسه آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، حضور مدیران ارشد صنعت برق را در این جلسه نشانه عزم شرکت توانیر برای توسعه همکاری ها دانست و تصریح کرد: این مذاکرات با کپکو در خصوص سه محور کاهش تلفات برق، هوشمندسازی شبکه برق و خطوط 765 کیلوولت برگزار شده است.

    وی تصریح کرد: با وجود این که زمینه های متنوعی در این مذاکرات مطرح شده است اما برای صنعت برق ایران کاهش تلفات برق از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    دراین جلسه همچنین "چو" مدیرعامل کپکو با استقبال از همکاری با ایران و شرکت توانیر، اظهارامیدواری کرد که مذاکرات به تفاهمی خوب ومنطقی منجر شود.

    وی با اشاره به حضور رئیس جمهور کره و هیات گسترده سیاسی و اقتصادی این کشور در ایران گفت: خوشبختانه مذاکرات برقی کپکو و توانیر نسبت به سایر مذاکرات صورت گرفته میان کره و ایران سریعتر پیش رفته و به همین دلیل نیز تفاهم نامه میان دو شرکت به امضا می‌رسد.

    برپایه این گزارش در این جلسه هیاتی 12 نفره متشکل از متخصصان و کارشناسان این شرکت مدیرعامل کپکو را همراهی می کردند.

    از ایران نیز علاوه بر کردی، معاونان شرکت توانیر، مدیرعامل پژوهشگاه نیرو و تعدادی از مدیران عامل شرکت های توزیع نیروی برق کشور، مدیران عامل شرکت های در این جلسه حضور داشتند.

    گفتنی است تفاهم نامه میان دو شرکت توانیر و کپکو فردا سه شنبه و با حضور مدیران عامل دو شرکت در محل هتل اسپیناس به امضا خواهد رسید. این تفاهم نامه راه های عملیاتی شدن همکاری ها را در محورهای گوناگون صنعت برق در برمی گیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها