عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

تحقق ۲۱ درصدی پیش بینی های آهن و فولاد ارفع طی سه ماه

عصر بازار: شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره سه ماهه نخست سال با اختصاص ۲۳ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۲۱ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

تحقق ۲۱ درصدی پیش بینی های آهن و فولاد ارفع طی سه ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت آهن و فولاد ارفع پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را با سرمایه یک هزار و 994 میلیارد و 865  میلیون معادل 111 ریال اعلام کرده است و طی دوره سه ماهه نخست سال با اختصاص 23 ریال سود به ازای هر سهم معادل 21 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

    بر اساس این گزارش"ارفع" طی سه ماهه ابتدای سال 94 معادل 20 درصد از فروش، 21 درصد از بهای تمام شده کالای فروش رفته، 8 درصد از سود ناخالص، 22 درصد از سود عملیاتی و 20 درصد از سود خالص را محقق کرد.

    گفتنی است پیش عملکرد سال مالی 94 این شرکت در مقایسه با سال مالی قبل شامل؛کاهش 11 درصدی فروش، کاهش 10 درصدی بهای تمام شده کالای فروش رفته، کاهش 27 درصدی سود ناخالص، کاهش 16 درصدی سود عملیاتی و کاهش 78 درصدی سود خالص است.

    این شرکت از عوامل عمده کاهش مبلغ و مقدار فروش ، نسبت به دوره مشابه سال قبل ، کاهش نرخ جهانی شمش فولاد و عدم فروش مقادیر قابل توجه آهن اسفنجی به دلیل مصرف آن در تولید شمش اعلام کرده است.

    برچسب ها