عصر خودرو

پرداخت سود سهامداران شرکت پتروشیمی کرمانشاه در شعب بانک صادرات ایران

عصر بازار- ​سود سهامداران شرکت پتروشیمی کرمانشاه مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ٩٣ از طریق شعب بانک صادرات ایران پرداخت می گردد.

پرداخت سود سهامداران شرکت پتروشیمی کرمانشاه در شعب بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،‌ براساس قرارداد منعقده بین این بانک و  شرکت پتروشیمی کرمانشاه سود سهام سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ٩٣ از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز شنبه یازدهم اریبهشت ماه شروع شده است. در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت نمایند و یا به سایر حسابهای خود انتقال دهند.

    شایان ذکر است پرداخت سود طرح مذکور صرفاً توسط بانک صادرات ایران انجام پذیرفته و سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن: 08331272280 شرکت پتروشیمی کرمانشاه تماس بگیرند.
    گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢٥٧٥ شعبه در سراسر کشور،نصب و راه اندازی 460 هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، بیش از نیم میلیون مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها