عصر خودرو

تفاهم نامه همکاری بانک مرکزی و بانک KDB کره جنوبی امضا شد

عصر بازار- تفاهم‌نامه همکاری بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک KDB کره جنوبی عصر امروز توسط کامیاب، معاون ارزی بانک مرکزی و لی دانگ ژئول، مدیرعامل بانک KDB به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری بانک مرکزی و بانک KDB کره جنوبی امضا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک مرکزی، غلامعلی کامیاب امضای این تفاهم‌نامه را زمینه‌ای برای گسترش همکاری‌های بانکی دو کشور عنوان کرد و گفت: مقامات ایران و کره جنوبی در تلاشند تجارت بین دو کشور را توسعه دهند و یکی از ضروریات توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری، ایجاد و افزایش روابط کارگزاری بین بانک های ایرانی و کره‌ای است.

    معاون ارزی بانک مرکزی، با اشاره به گسترش روابط ایران با کشورهای شرقی، گفت: در زمان تحریم، روابط تجاری ما با کشورهای شرقی توسعه یافت و این سیاست را به خصوص با کشورهایی که در زمان تحریم همکاری خوبی با کشورمان داشتند، ادامه خواهیم داد.
    لی دانگ ژئول نیز در این جلسه امضای تفاهم نامه را قدمی مثبت برای توسعه همکاری‌ها بین بانک مرکزی ایران و بانک KDB دانست و گفت: بانک ما برای سرمایه گذاری و کمک به توسعه صنعتی در ایران اعلام آمادگی می کند. در حال حاضر ما ارتباطاتی با 4 بانک ایرانی داریم و امیدواریم برای رسیدن ایران به رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی یاری رسان باشیم.
    مدیرعامل بانک KDB افزود: این بانک تمام تلاش خود را برای برقراری روابط سازنده و استوار با بانک مرکزی ایران به کار می‌گیرد و امضای این تفاهم‌نامه، آغاز راه است.
    بانک توسعه کره جنوبی (KDB) در سال 1954 با هدف عرضه و مدیریت سرمایه صنعتی تأسیس شده تا به توسعه صنایع کره و اقتصاد ملی کمک کند. این بانک 100 درصد دولتی بوده و مدیرعامل آن مستقیماً توسط رئیس جمهورکره تعیین می‌شود. KDB نقش مهمی در تأمین مالی طرح‌ها در خارج از کشور و عرضه سرمایه صنعتی برای بانک‌ها و شرکت‌های داخلی کره دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها