عصر خودرو

کوهپایه‌زاده:

میزان دقیق بدهی «بابک زنجانی» مشخص شد

عصر بازار- وکیل‌مدافع بابک زنجانی رقم دقیق بدهی موکلش را اعلام کرد و گفت: طبق اعلام قاضی صلواتی در دادنامه‌ صادره، متهم ردیف اول پرونده نفتی به رد مال یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو در حق شرکت نفت محکوم شده است.

میزان دقیق بدهی «بابک زنجانی» مشخص شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، رسول کوهپایه‌زاده  گفت: در حکمی که قاضی صلواتی برای موکلم صادر کرده، میزان بدهی وی مشخص شده و موکلم به رد یک میلیارد و 967 میلیون و 500 هزار یورو محکوم شده است؛ البته این رای قطعی نیست.

    وی افزود: دوستان شرکت نفت مدعی هستند که اموال بابک زنجانی یک ششم بدهی‌اش را پوشش نمی دهد که درست نیست؛ زیرا ارزش اموال داخلی موکلم در جلسه دادگاه از سوی معاون دادستان 2 هزار و 600 میلیارد تومان اعلام شد که این اموال 30 درصد بدهی موکلم را پوشش می‌دهد.

    کوهپایه‌زاده یادآور شد: دادنامه اصلی پرونده، رایی است که دادگاه در خصوص شکایت شرکت نفت اعلام کرده و رای اصلاحی نیز رایی است که دادگاه در خصوص شکایت بانک مسکن و تامین اجتماعی اظهار نظر کرده است؛ هر چند که در خصوص شکایت تامین اجتماعی فقط اعلام کرده که موکلم لاشه 5 چک را مسترد کند که این کار هم دو سال پیش انجام شده و راجع به بانک مسکن هم گفته که مبلغی را موکلم به بانک مسکن بدهکار است، البته به فرض صحت هم این موضوع یک اختلاف حقوقی بین موکل و بانک مسکن بوده و فاقد وصف کیفری است.

    وی افزود: از آنجا که رای اصلاحی پرونده 30 فروردین ابلاغ شده تا 20 اردیبهشت ماه فرصت کافی داریم تا اعتراض مان را ارایه دهیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها