عصر خودرو

کدال منتشر کرد؛

نگاهی بر صورت‎های مالی یکساله گذشته لیزینگ رایان سایپا

عصر بازار- شرکت لیزینگ رایان سایپا در پایان سال مالی ۹۴ مبلغ، یک هزار و ۷۴۸ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

نگاهی بر صورت‎های مالی یکساله گذشته لیزینگ رایان سایپا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت لیزینگ رایان سایپا صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفندماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت در سال گذشته معادل چهار هزار و 262 میلیارد و 537 میلیون ریال درآمد حاصل از عملیات لیزینگ داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه تامین منابع مالی عملیات لیزینگ کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ یک هزار و 962 میلیارد و 756 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی, اداری و تشکیلاتی کسر و سود عملیاتی اضافه شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ یک هزار و 446 میلیارد و 511 میلیون ریال محاسبه شد.

    به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای حاصل از سرمایه گذاریها و درآمدهای متفرقه افزوده شد و با کسر مالیات از آن سود خالص دوره معادل یک هزار و 299 میلیارد و 205 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 541 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 748 میلیارد و 366 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها