عصر خودرو

روحانی:

امروز شرایط جذب سرمایه در کشور فراهم شده است

عصر بازار- رئیس جمهوری در پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اقتصاد کشور درست نمی‌شود مگر اینکه از قدرت جذب سرمایه برخوردار باشیم، امروز این شرایط فراهم شده و رؤسای جمهوری که به ایران سفر می‌کنند به همراه خود هیاتی از نمایندگان ده‌ها شرکت مهم اقتصادی کشور خود را می‌آورند.

امروز شرایط جذب سرمایه در کشور فراهم شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، در ادامه پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: صبح روز یکشنبه؛ بازدید از نمایشگاه نخبگان مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و دستاوردهای مپنا و مراسم تقدیر از کارگران و واحدهای نمونه کارگری در روز جهانی کارگر.
    دکتر روحانی تصریح کرد: از دوران نوجوانی و در ماه های تعطیل دوران تحصیل، به کار مشغول بوده ام. کار افتخار و دست کارگر محل بوسه پیامبر (ص) است.
    رئیس جمهوری با بیان اینکه اقتصاد کشور درست نمی‌شود مگر اینکه از قدرت جذب سرمایه برخوردار باشیم، اضافه کرد: امروز این شرایط فراهم شده و رؤسای جمهوری که به ایران سفر می‌کنند به همراه خود هیاتی از نمایندگان ده‌ها شرکت مهم اقتصادی کشور خود را می‌آورند.
    دکتر روحانی همچنین با اشاره به سفر رئیس‌ جمهوری قزاقستان به ایران، خاطرنشان کرد: بیش از 56 سند فقط توسط بخش خصوصی دو کشور به امضا رسید و رئیس‌ جمهوری کره جنوبی نیز با نمایندگان تعداد زیادی از شرکت‌های اقتصادی به ایران آمده است.
    رئیس جمهوری با اشاره به انتخابات مجلس دهم، تاکید کرد: راهیابی 18 زن به مجلس، یک رکورد است که امیدواریم نویدبخش فعالیت موثرتر زنان شایسته در همه عرصه‌ها؛ چه در مجلس و چه در قوای دیگر باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها