عصر خودرو

مقام شرکت اتریشی:

رقابت برای حضور در بازار ایران چشمگیر است

عصر بازار- مدیر توسعه تجارت شرکت ریگل (RIEGL) اتریش فعال در تولید انواع اسکنر، دامنه یاب و فاصله سنج های لیزری برای مصارف عمرانی و نقشه برداری گفت: از استقبال شرکت های خارجی برای حضور در بازار ایران باخبریم؛ زیرا سطح رقابت ها شدید است.

رقابت برای حضور در بازار ایران چشمگیر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، «نیکلاس اشتودنیکا» (Nikolaus Studnicka)  افزود: این شرکت 18 سال پیش فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و علاقه مند است و تلاش می کند دامنه فعالیت خود را در این کشور گسترش دهد و در توسعه اقتصادی این کشور نقش آفرین باشد.
    به گفته اشتودنیکا که چندی پیش همراه نمایندگان دیگر شرکت های اتریشی به تهران سفر کرده بود، تهیه مدل سه بعدی تخت جمشید در 15 سال پیش و همکاری در طرح احیای ارگ بم (پس از سال 1382) با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اقدام های پیشین این شرکت در ایران است.
    «مهدی برومند» مدیرعامل شرکتی که نمایندگی ریگل اتریش را در تهران دارد، به خبرنگار ایرنا اعلام کرد نخستین پروژه نقشه برداری کوهستانی در کردستان برای ساخت سد در این منطقه با همکاری گروهی از متخصصان شرکت ریگل صورت گرفت که در آن سه ماه کار طاقت فرسای انسانی در عرض یک روز انجام شد.
    به گفته برومند، اسکنرهای لیزری ساخت این شرکت نقشه های سه بعدی رنگی تهیه می کنند که سند حقوقی سازه نیز به شمار می رود و در مورد بناهای تاریخی امکان مرمت اثر و حفظ نگهداری و حتی پیگردهای قانونی را فراهم می کند.
     هیات بازرگانی ایالت اتریش سفلی پنجم اردیبهشت به ایران سفر کرد.
    ایالت سفلی اتریش (Lower Austria) شمال شرقی ترین ایالت از ایالت های 9گانه این کشور و مرکز آن شهر «سنکت پولتن» (Sankt Pölten) است.
    خانم «پترا بوهواسلاو» وزیر اقتصاد، گردشگری و فرهنگ ایالت سفلی اتریش، در حاشیه نشست اقتصادی مشترک ایران و اتریش که روز ششم اردیبهشت ماه جاری در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد، تاکید کرده بود اکنون در آغاز راه هستیم و اقدام های اولیه در حال انجام است و نکته مهم این است که قصد داریم روابط دوجانبه را با ایران گسترش دهیم و هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهیم داد.
    وی گام نخست در توسعه روابط اقتصادی با ایران را افزایش حجم تجارت میان دو کشور عنوان کرد.
    وی همچنین در سفری که به شهرستان اراک کرده بود، در جمع خبرنگاران گفته بود مسئولان و مدیران 40 شرکت صنعتی برای سفر به ایران و برقراری روابط تجاری و بازرگانی با شرکت های این کشور داوطلب شدند تا ضمن حضور در این کشور و بازدید و بررسی ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و گردشگری ایران، مقدمات برقراری ارتباط تنگاتنگ تجاری را فراهم کنند.
    هیات اقتصادی 110 نفره بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران نیز در دومین هفته نخستین ماه امسال به اتریش رفت و در همایش اقتصادی دو کشور، سمینار آشنایی با جنبه های مختلف مدیریت و برنامه ریزی شهر وین و نشست تخصصی با مسئولان بانک مرکزی اتریش شرکت کرد.
    دو طرف همچنین هشت یادداشت تفاهم همکاری به ارزش بیش از دو میلیارد یورو امضا کردند.
    اتریش کشوری محصور در خشکی در شرق اروپای مرکزی و هم مرز با چک، آلمان، مجارستان، ایتالیا، لیختن اشتاین، اسلواکی، اسلونی و سوئیس است.
    این کشور از نظر تولید ناخالص داخلی در مقام بیست و هفتم دنیا قرار دارد و حدود 28 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور از ارزش افزوده بخش صنعت حاصل می شود.
    در این بخش، بیشترین سهم به ترتیب به تولید فلزات پایه و مصنوعات فلزی، ماشین آلات صنعتی، غذایی، آشامیدنی و دخانیات، تجهیزات حمل و نقل، تولید کاغذ و محصولات کاغذی و تولید تجهیزات الکتریکی تعلق دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها