عصر خودرو

مجری طرح پست‌های انتقال برق تهران

پست ۴۰۰کیلوولت سعادت‌آباد تا ۳ ماه آینده وارد مدار می‌شود

عصر بازار- مجری طرح پست‌های انتقال برق تهران با بیان اینکه با تکمیل پست ۴۰۰کیلوولت سعادت‌آباد ، حلقه شبکه شمال تهران به یکدیگر متصل و پایدار خواهد شد، گفت: پست ۴۰۰کیلوولت سعادت‌آباد تا ۳ ماه آینده وارد مدار می‌شود.

پست ۴۰۰کیلوولت سعادت‌آباد تا ۳ ماه آینده وارد مدار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، امیرهوشنگ بهمنی امروز گفت: این مجموعه شامل یک پست انتقال 400 به 63 کیلوولت و یک پست فوق‌ توزیع 63 به 20کیلو ولت است، می‌تواند حلقه شبکه قدرت برق تهران را به یکدیگر متصل و پایدار کند.

    وی با اشاره به اینکه امکان افزودن یک پست 230کیلوولت هم وجود دارد، اظهار داشت: محل احداث پست در گذشته بالاترین نقطه شهر تهران با 1800 متر ارتفاع از سطح دریا تقریباً خالی از سکنه بود، اما به مرور این منطقه مملو از جمعیت شد که آنها نیز متقاضی برق هستند.

    بهمنی با بیان اینکه کلیدهای این پست از نوع (DIS عایق گازی) و ساخت کره جنوبی است، گفت: برای تأمین برق متقاضیان به زیرساخت‌هایی نیاز است، لذا این پست نه تنها به کاهش بار پست نمایشگاه بین‌‌المللی تهران کمک می‌کند، بلکه بخشی از نیاز ساکنان این منطقه را نیز تأمین خواهد کرد.

    مجری طرح پست‌های انتقال برق تهران افزود:‌ ساخت پست سعادت‌آباد حدود 100 میلیارد تومان هزینه در بردارد که 24 میلیون یورو از محل وام بانک توسعه اسلامی و 3.5 میلیارد تومان نیز به وسیله شرکت برق منطقه تهران تأمین شده است.

    وی با بیان اینکه قرارداد احداث این پست از سال 88 امضا شده است، گفت: باز کردن ال‌سی و تأمین اعتبار از سوی بانک توسعه اسلامی حدود یک سال طول کشید و پس از آن با تحریم‌های ظالمانه و نوسان شدید ارزی روبه‌رو شد.

    بهمنی گفت: در طول دوره تحریم کره جنوبی حاضر به اعزام سوپروایزر خود نبود، اما با وجود همه مشکلات کار متوقف نشد و خوشبختانه پس از امضای برجام شرایط مساعدتر شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها