عصر خودرو

نگاهی به فهرست جدید قیمت ها نشان می دهد؛

محصولات پلیمری در جاده ارزانی

عصر بازار- مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تاریخ ۲۹ فروردین و ۱۲ اردیبهشت نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

محصولات پلیمری در جاده ارزانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین کاهش قیمت در گروه محصولات پلیمری نسبت به دو هفته گذشته متعلق به پلی استایرن مقاوم با 4 درصد افت است، این کالا از رقم 4 هزار و 530 به 4 هزار و 350 تومان رسید. همچنین پلی استایرن معمولی نیز با افتی معادل 3.3 درصد نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شد.

    در رده های بعدی افت قیمت پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی با افت 3.4 درصد نسبت به دو هفته قبل قرار دارند.

    در همین حال پلی استایرن های انبساطی و پلی اتیلن های سبک فیلم به ترتیب 2.5 و 2.6 درصد نسبت به دو هفته گذشته افت قیمت داشتند. پلی استایرن های انبساطی از 4 هزار و 171 تومان به 4 هزار و 66 تومان رسیدند. همچنین پلی اتیلن های سبک فیلم نیز از رقم 3 هزار و 905 به 3 هزار و 804 تومان برای عرضه در نیمه دوم اردیبهشت ماه رسیدند.

    پلی اتیلن های سنگین بادی، فیلم و پلی اتیلن های سبک خطی نیز با افت قیمت از 1.6 تا 2 درصد روبه رو شدند. پلی اتیلن سنگین اکستروژن  EX3 هم 0.7 درصد نسبت به دو هفته قبل کاهش نرخ داشت.

    پلی اتیلن های ترفتالات سوپربرایت و نساجی هم 0.5 درصد کاهش نرخ داشتند، به طوری که سوپربرایت از 2 هزار و 942 به 2 هزار و 927 تومان رسید. پلی اتیلن های ترفتالات نساجی هماز رقم 2 هزار و 829 تومان به 2 هزار و 814 تومان رسید.

    پی وی سی ها و پلی پروپیلن های شیمیایی نیز کمترین افت قیمت ها را تجربه کردند، به طوری که پی وی سی ها 0.2 درصد و پلی پروپیلن های نساجی 0.1 درصد کاهش نرخ داشتند. همچنین پلی اتیلن های ترفتالات آمورف و بطری ها هم نسبت به دو هفته قبل تغییر قیمتی نداشتند.

    البته نرخ دلار در محاسبات قیمت محصولات پتروشیمی 0.5 درصد کاهش یافته و به رقم 3 هزار و 448 تومان رسیده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها