عصر خودرو

بسته حمایتی دولت جامع و دربرگیرنده مزایای بسیاری برای کسب و کارها است

عصر بازار- فعال صنفی در حوزه عمرانی و ساخت و سازها گفت: طبق آنچه خوانده و در خبرها شنیده‌ام بسته حمایتی دولت از صاحبان مشاغل اینترنتی، بسته‌ای جامع و دربرگیرنده مزیت‌های بسیاری است.

بسته حمایتی دولت جامع و دربرگیرنده مزایای بسیاری برای کسب و کارها است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایرنا، علیرضا کیاشمشکی اظهار داشت: معافیت‌های مالیاتی قابل ملاحظه‌ترین مزیت این بسته است که انگیزه اصلی من برای ورود به اپلیکیشن‌های داخلی برای ادامه فعالیت اینترنتی‌ام شده است.

    وی اظهار داشت: اکنون که محدودیت‌ها باعث شده تا خیلی‌ها امکان حضور در فضای اینستاگرام را نداشته باشند این فرصتی است که اگرچه خیلی‌ها آن را تهدید می‌دانند می‌تواند مقیاس خوبی برای کسب و کارها از یک سو و نیز اپلیکیشن‌های داخلی از سوی دیگر باشد.

    این فعال صنفی ادامه داد: این محدودیت‌ها و به دنبال آن، بسته حمایتی دولت موجب می‌شود که صاحبان این مشاغل خود به شکل جدی‌تر وارد اپلیکیشن‌های داخلی شوند و از طرف دیگر صاحبان این نرم‌افزارها وارد رقابتی جدی‌تر برای جلب کاربرها می‌شوند.

    کیاشمشکی ادامه داد: در این باید منتظر ماند تا چندی بعد نتایج کار را دید، اینکه صاحبان کسب و کارها چگونه خود را با این فضا سازگاری می‌دهند و اینکه نرم‌افزارهای داخلی به چه میزان می‌توانند با توسعه خدمات خود گوی سبقت را از هم بربایند.

    برچسب ها