عصر خودرو

شرکت صادرات گاز با کره جنوبی تفاهم‌نامه امضا کرد

عصر بازار- نخستین یادداشت تفاهم همکاری نفتی ایران و کره جنوبی میان شرکت ملی صادرات گاز ایران و شرکت گازکره جنوبی (COGAS) امضا شد.

شرکت صادرات گاز با کره جنوبی تفاهم‌نامه امضا کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، نخستین یادداشت تفاهم همکاری نفتی ایران و کره جنوبی را صبح امروز (یکشنبه، ١٢ اردیبهشت ماه) علیرضا کاملی و سیونگ هو لی، رئیس شرکت گاز کره جنوبی (کوگس) امضا کردند.

    صادرات گاز ایران به صورت ال ان جی، بازار گاز، انتقال تجربه ها در زمینه تعاملات گازی محور اصلی این یادداشت تفاهم بوده است؛ شرکت گاز کره جنوبی در سال ١٩٨٣ میلادی تاسیس شده است و از شرکتهای اصلی وارد کننده ال ان جی در جهان به شمار می رود.

    کانگ هو این، وزیرزمین، امور زیربنایی و حمل و نقل کره جنوبی که صبح امروز به دیدن زنگنه آمده بود، اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهوری این کشور20 میلیارد دلار توافقنامه با ایران امضا می شود.

    بیژن زنگنه، وزیر نفت نیز پس از دیدار امروز با بیان این که خرید نفت کره جنوبی از ایران پس از لغو تحریمها 300 هزار بشکه افزایش یافته است، مقدار کنونی دریافت نفت این کشور از ایران را ٤۰۰ هزار بشکه در روز عنوان کرد و گفت: فروش نفت به کره جنوبی باب نخست همکاری میان دو کشور بود و مرحله بعدی این همکاری مربوط به تامین مالی پروژه هاست که فکر می کنم در این سفر گشایش مهمی حاصل شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها