عصر خودرو

امروز صورت گرفت؛

بازدید هیأتی از کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی از سازمان بورس و اوراق بهادار

عصر بازار- ژئونگ اون بو، رئیس کمیسیون خدمات مالی و رئیس کمیسیون اوراق بهادار و اوراق آتی بازار کره جنوبی در راس هیاتی از این کشور ، صبح امروز با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران ارشد این نهاد دیدار کرد.

بازدید هیأتی از کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی از سازمان بورس و اوراق بهادار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، هیأت همراه متشکل از تارک یونگ سونگ، مدیر بخش خدمات مالی بین المللی و چویی جونگ وون، معاون وی، ژئونگ اون بو را همراهی کردند.

    دکتر محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تشریح تاریخچه همکاری دو بورس ایران و کره جنوبی، همکاری آتی بسیار درخشانی را برای هر دو نهاد در آینده ای نزدیک پیش بینی کرد.

    در ادامه، "اون بو" به نمایندگی از FSC( کمیسیون خدمات مالی بازار کره جنوبی) آمادگی این نهاد را برای افزایش تعاملات با همتای ایرانی خود اعلام و ادامه این همکاری را برای هر دو طرف مفید ارزیابی کرد.

    یادآور می شود؛ کمیسیون خدمات مالی بازار کره جنوبی یک نهاد مرکزی دولتی برای اجرای سیاست های خدمات مالی و نظارت بر بازارهای مالی است.

    این کمیسیون، وظیفه وضع و تصویب مقررات و تنظیم پیش نویس قوانین بازارهای مالی را بر عهده دارد. نظارت و بازرسی  بر موسسه های خدمات مالی از دیگر وظایف این نهاد است.

    همچنین، اعطای مجوزهای قانونی نظارتی و مجوزهای مربوط برای فعالیت موسسات خدمات مالی، نظارت بر بازارهای سرمایه و نظارت بر معاملات خارجی موسسات خدمات مالی از دیگر وظایف این نهاد در کره جنوبی محسوب می شود.

    در پایان این دیدار، مقرر شد تا با برگزاری جلسات متعدد در ایران و همچنین کره جنوبی، زمینه های جدیدی برای همکاری فیمابین ایجاد شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها