عصر خودرو

طی یک ماه گذشته؛

"وبیمه" خریدار و فروشنده بود

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۹۵، فروشنده و خریدار بود.

"وبیمه" خریدار و فروشنده بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه نخست سال مالی 95 را حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "وبیمه" طی ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 172 میلیارد و 93 میلیون ریال و مبلغ 171 میلیارد و 551 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل 542 میلیون ریال زیان کسب کرد.

    همچنین این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده چهار میلیارد و 243 میلیون ریال خریداری کرد.

    این شرکت در ابتدای فروردین ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 147 میلیارد و 992 میلیون ریال و ارزش بازار 98 میلیارد و 696 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه طی دوره یاد شده معادل 648 میلیون ریال کاهش یافت و به 147 میلیارد و 344 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با کاهش یک میلیارد و 334 میلیون ریال، معادل 97 میلیارد و 362 میلیون ریال محاسبه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها