عصر خودرو

قیمت پایین زغال سنگ معادن را متضرر می کند

عصر بازار- فرماندار کوهبنان گفت: قیمت پایین زغال سنگ مشکلاتی را برای پیمانکاران و مسئولان معادن به وجود آورده است.

قیمت پایین زغال سنگ معادن را متضرر می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای معدن، همزمان با هفته کار و کارگر صبح امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان اداری معادن، پیمانکاران، کارگران و خانواده های آنان در مجتمع فرهنگی و هنری امام حسین(ع) تعدادی از پیمانکاران و کارگران نمونه بخش خصوصی و دولتی با اهدای لوح تقدیر و تقدیم هدایایی تجلیل شدند.

    فرماندار کوهبنان در این مراسم با استناد به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب، کارگران را به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور و اسطوره های سرنوشت ساز و رهایی بخش دانست و اظهار داشت: این قشر در خط مقدم تولید قرار دارند که با تمام وجود کار می کنند، اما برای رهایی از وابستگی وظیفه ملی و اسلامی همگان است که با جدیت فعالیت کنند.

    محمد رضا مهدلو ادامه داد: مقام معظم رهبری طی سال های متمادی همواره بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و معتقدند که ادامه حیات شرافتمندانه ملت ایران حفظ و تداوم شعارها و مواضع با ارزش نظام در مقابل قلدرهای عالم و استکبار جهانی با کار و تلاش مسیر است .

    وی تصریح کرد: کارگر و کارفرما به عنوان دو بال تشکیل دهنده تولید باید همواره در کنار هم به استقلال کشور کمک کنند، چرا که در حال حاضر تمام تلاش بدخواهان و دشمنان نظام بر این است که با افزایش تهدیدها و تحریم ها ما را به زانو درآورند .

    فرماندار کوهبنان تاکید کرد: زمانی دشمنان به اهداف شوم نخواهند رسید که ما بتوانیم در جبهه تولید کشور با قدرت و صلابت گام برداریم و تولید کنندگان محصولاتی با کیفیت و با دوام تولید کنند.

    مهدلو ابراز داشت: مصرف کنندگان نیز بر خود واجب بدانند که از خرید کالاهای خارجی پرهیز و با خرید کالاهای داخلی تولید کنندگان را حمایت و تقویت کنند.

    وی خاطر نشان کرد: دشمنان که شاهد پیشرفت همه جانبه کشور ایران اسلامی بودند به دست و پا افتادند تا با ایران هراسی بازار تولید و سرمایه گذاری ما را تحت شعاع قرار دهند، چرا که نگران هستند به زودی مبتکران و مخترعان جوان ما گوی سبقت را از آنان بربایند.

    فرماندار کوهبنان یادآور شد: برای رسیدن به خواسته مقام معظم رهبری دولت و ملت باید در سایه وحدت و همدلی برای تولید بیشتر و بهتر گام بردارند، سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی باید با جدیت وارد عرصه شوند و مردم نیز با راه اندازی تعاونی ها بستر را برای راه اندازی کارگاه کوچک و زود بازده فراهم کنند.

    مهدلو ابراز داشت: وجود معادن غنی زغال سنگ، سرب و روی ، خاک نسوز، گچ شوره و ... سبب شده تا بیشتر جوانان جویای کار شهرستان متقاضی کار در معادن باشند.

    وی ادامه داد: با وجود افزایش دستمزدها، قیمت زغال سنگ همچنان پایین است که این خود مشکلاتی را برای پیمانکاران و مسئولان معادن به وجود آورده است.

    مهدلو گفت: در این راستا توسط مسئولان مربوطه باید اقداماتی صورت پذیرد تا هم زمینه برای فعالیت افق های جدید در معادن فراهم شده و هم تجهیزات و امکانات معادن به روز شوند که این خود می تواند زمینه را برای اشتغال افراد بیشتری فراهم کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها