عصر خودرو

در سال مالی گذشته صورت گرفت

رشد ۲۱ درصدی خرید نفت ایران توسط اسار اویل هند

عصر بازار- اسار اویل هند در سال مالی گذشته روزانه ۱۲۰ هزار بشکه نفت از ایران خرید که این رقم نسبت به سال قبل از آن رشد ۲۱ درصدی داشته است.

رشد ۲۱ درصدی خرید نفت ایران توسط اسار اویل هند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، بر اساس آمارهای به دست آمده از منابع تجاری و شرکت های ردیابی حمل و نقل تانکری، شرکت اسار اویل، یکی از مشتریان مهم نفت ایران در هند، در سال مالی 16/2015 خرید نفت خود از ایران را 21 درصد افزایش داده است.

    بر اساس این گزارش، اسار در ماه گذشته میلادی روزانه 204 هزار و 500 بشکه نفت از ایران خرید که  66.3 درصد نسبت به ماه فوریه بیشتر بود. شرکت اسار در مارس 2015 تحت فشار تحریم ها هیچ نفتی از ایران خریداری نکرد.

    این شرکت خصوصی هندی به طور متوسط در طول یک سال منتهی به 31 مارس 2016 روزانه 120 هزار بشکه نفت از ایران خریداری کرد.

    سهم ایران از کل خریدهای نفت شرکت اسار اویل در سال مالی گذشته از حدود 28 درصد یک سال پیش از آن به حدود 37 درصد افزایش یافت.

    بر اساس آمارهای موجود، در سال مالی گذشته، پالایشگاه های هندی خرید نفت خود از ایران را افزایش دادند و به حدود 251 هزار و 100 بشکه در روز رساندند. این بیشترین افزایش از سال مالی 08/2007 تاکنون بوده است.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها