عصر خودرو

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی خبر داد:

بهره برداری از ۳ نیروگاه خصوصی جدید در سال جاری

چشم انداز روشنی در تأمین برق کشور را شاهد خواهیم بود

عصر بازار- مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: ۳ نیروگاه خصوصی جدید امسال در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۳ نیروگاه خصوصی جدید در سال جاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محسن طرزطلب در جریان بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی "گل گهر" از سنکرون و دو واحد گاز این نیروگاه در تابستان سال جاری خبر داد.
    وی افزود: هماهنگی‌های لازم با شرکت مدیریت شبکه، دیسپاچینگ ملی و سرمایه گذار بخش خصوصی برای رفع تمامی موانع در جهت پیوستن این نیروگاه به شبکه برق کشور صورت گرفته است.
    مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی ضمن بازدید از نیروگاه خصوصی سیکل ترکیبی سمنگان اظهار امیدواری کرد با تکمیل و تسریع در راه اندازی دو واحد گاز این نیروگاه، نیاز استان کرمان به برق مورد نیاز تأمین شود.
    طرزطلب همچنین از احداث یک بلوک سیکل ترکیبی در شهرستان زرند استان کرمان خبر داد و گفت: این نیروگاه در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و با همکاری شرکت مپنا در دو واحد گازی و یک واحد بخار به ظرفیت 484 مگاوات احداث می‌شود.
    وی بر حفظ منابع آبی و محیط زیستی منطقه در جریان احداث پروژه‌های نیروگاهی تاکید کرد و افزود: شاهد چشم انداز بسیار روشنی در تأمین برق کشور خواهیم بود.
    نیروگاه سیکل ترکیبی گل گهر و نیروگاه سمنگان در شهرستان سیرجان و نیروگاه کهنوج در شهرستان کهنوج قرار دارد و توسط سرمایه بخش خصوصی و یا از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و سرمایه بخش خصوصی با استفاده از پیمانکاران و همت متخصصان توانمند داخلی با ظرفیت کل 1468 مگاوات درحال احداث است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها