عصر خودرو

افزایش سود فیات کرایسلر

عصر بازار- شرکت فیات کرایسلر اعلام کرد سود این شرکت در فصل نخست امسال به ۴۷۸ میلیون یورو (۴/ ۵۳۹ میلیون دلار) رسیده و از پیش‌بینی‌ها فراتر رفته است.

افزایش سود فیات کرایسلر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، سود این شرکت نسبت به همین دوره در سال گذشته 451 میلیون یورو افزایش یافته است. علت این افزایش، رشد 15 درصدی فروش جهانی جیپ، بهبود فروش در اروپا و عملکرد خوب در آمریکای شمالی عنوان شده است.

    سرجو مارکیونه، مدیرعامل فیات‌کرایسلر طی یک کنفراس مطبوعاتی گفت:«هیچ مساله منفی در چشم‌انداز ما وجود ندارد. چشم‌انداز امسال نیز همچنان خوب خواهد بود.» فیات کرایسلر همچنین اعلام کرد در فصل نخست، درآمد این شرکت قبل از کسر مالیات و بهره 88 درصد افزایش یافته و به 3/ 1 میلیارد یورو (5/ 1 میلیارد دلار) رسیده است.

    سود عملیاتی این شرکت در آمریکای شمالی نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده و به 2/ 1 میلیارد یورو (4/ 1 میلیارد دلار) رسیده است. براساس اعلام این شرکت فروش جهانی تا ماه مارس 09/ 1 میلیون دستگاه بوده است.


    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها