عصر خودرو

با پذیره‌نویسی اوراق اجاره صورت می‌گیرد

تامین مالی قطارهای جوپار در ایستگاه فرابورس ایران

عصر بازار- با پذیره‌نویسی اوراق اجاره شرکت جوپار در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت‌ماه، تامین مالی قطارهای این شرکت از طریق فرابورس ایران انجام می‌شود.

تامین مالی قطارهای جوپار در ایستگاه فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار در نظر دارد، جهت تامین مالی خرید 41 واگن مسافری پارسی، 518 هزار و 500 ورقه اجاره منتشر و از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره‌نویسی کند.
    بر اساس این گزارش، اوراق"جوپار99"، 4 ساله با قیمت اسمی یک میلیون ریال و نرخ 21 درصد بوده و سود آن به صورت سه ماه یکبار پرداخت می‌شود.
    علاوه بر این، بانک آینده به عنوان ضامن، تامین سرمایه سپهر به عنوان بازارگردان و کارگزاری آگاه به عنوان عامل فروش این اوراق معرفی شده‌اند و صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان و تامین سرمایه سپهر، متعهد این پذیره‌نویسی خواهند بود.
    بازارگردانی اوراق مبتنی بر مذاکره و با تضمین کف قیمتی یک میلیون ریال است ضمن آنکه سقف تعهد خرید از هر کد معاملاتی نامحدود و روزانه حداکثر 25 هزار و 925 ورقه خواهد بود.
    همچنین، اوراقی که در مدت پذیره‌نویسی به فروش نرسند، توسط متعهد پذیره‌نویسی خریداری شده و به مرور در بازار عرضه خواهد شد.
    گفتنی است، شرکت جوپار از سال 1381 در زمینه جابجایی مسافر و حمل کالا به وسیله واگن‌های مسافری و باری و مشارکت با شرکت‌های ایرانی و خارجی برای انجام فعالیت حمل و نقل ریلی مشغول است.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( http://telegram.me/asrebazar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها